Αϋπνία – Πως να την καταπολεμήσετε και να κοιμηθείτε αμέσως!

Αϋπνία – Πως να την καταπολεμήσετε και να κοιμηθείτε αμέσως!

Αναζητάτε έναν εύκολο τρόπο για να κοιμηθείτε γρήγορα;

Έχετε αυπνίες και δεν ξέρετε τι να κάνετε;

Σίγουρα δεν είστε  οι μόνοι!

Όταν προσπαθούμε σκληρά και επίμονα να κοιμηθούμε γρήγορα και εύκολα, τότε αυτό δημιουργεί έναν ανήσυχο και νευρικό κύκλο που κρατάει το μυαλό μας ξύπνιο.

Κι αν το μυαλό σας δεν μπορεί να κοιμηθεί, τότε είναι πραγματικά δύσκολο το σώμα να σας ακολουθήσει!

Υπάρχουν όμως κάποια επιστημονικά κόλπα που μπορείτε να ακολουθήσετε έτσι ώστε να κοιμηθείτε γρήγορα και να καταπολεμήσετε την αυπνία!

Πάμε να δούμε τις τεχνικές χαλάρωσης πριν τον ύπνο ώστε να κοιμηθείτε σε 10, 60 ή 120 δευτερόλεπτα!

 

Πως να κοιμάστε σε 10 δευτερόλεπτα

Αυτή η τακτική απαιτεί προσπάθεια και αρκετές δοκιμές, ώστε να πετύχετε το τέλειο αποτέλεσμα.

Σημείωση: Η όλη διαδικασία διαρκεί 120 δευτερόλεπτα αλλά τα τελευταία 10 είναι που πραγματικά παίζουν σημασία στο να κοιμηθείτε.

 

Η στρατιωτική μέθοδος:

Η δημοφιλής στρατιωτική μέθοδος που αναφέρθηκε για πρώτη φορά από τον Ackerman. Ο Ackerman δημιούργησε μια ρουτίνα ώστε να βοηθήσει τους πιλότους να κοιμηθούν μέσα σε 2 λεπτά ή και λιγότερο. Μετά από 6 εβδομάδες πρακτικής και δοκιμών το εγχείρημα πέτυχε και οι πιλότοι κοιμόντουσαν εύκολα ακόμα και μετά από κατανάλωση καφεΐνης ή ακόμα και σε δωμάτια με μεγάλη συγκέντρωση ήχων.

Αυτή η μέθοδος για να κοιμάστε εύκολα λειτουργεί ακόμα και σε ανθρώπους που πρέπει για κάποιο λόγο υγείας, να κοιμούνται καθιστοί!

 

Η μέθοδος

  • Χαλαρώστε ολόκληρο το πρόσωπό σας, συμπεριλαμβανομένων των μυών στο στόμα σας.
  • Πετάξτε τους ώμους για να απελευθερώσετε την ένταση και αφήστε  τα χέρια σας να πέσουν στο πλάι του σώματός σας
  • Εκπνεύστε, χαλαρώστε το στήθος σας
  • Χαλαρώστε τα πόδια σας και τους μηρούς σας.
  • Καθαρίστε το μυαλό σας για 10 δευτερόλεπτα, φαντάζοντας μια χαλαρή και γαλήνια σκηνή.
  • Αν αυτό δε λειτουργήσει, προσπαθήστε να λέτε τις λέξεις «μην το σκέφτεστε» ξανά και ξανά για 10 δευτερόλεπτα.
  • Μέσα σε 10 δευτερόλεπτα θα πρέπει να έχετε χαλαρώσει και να σας έχει πάρει ο ύπνος.

Εάν αυτό δε δουλέψει, τότε θα χρειαστεί να δουλέψετε στο θέμα της χαλάρωσης των μυών και της αναπνοής.

Συνεχίστε στο άρθρο για να δείτε και τις υπόλοιπες τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να κοιμηθείτε εύκολα.

 

Πως να κοιμηθείτε σε 60 δευτερόλεπτα

Συνδυάζοντας τις δυνάμεις του διαλογισμού και της οπτικοποίησης, αυτή η μέθοδος αναπνοής γίνεται πιο αποτελεσματική με την πρακτική.

Η μέθοδος αναπνοής που θα χρησιμοποιήσουμε είναι η 4-7-8. Για να προετοιμαστείτε τοποθετήστε την άκρη της γλώσσας σας στην οροφή του στόματός σας, πίσω από τα δυο μπροστινά δόντια. Κρατήστε τη γλώσσα σας εκεί όλη την ώρα.

 

Πως να κάνετε έναν κύκλο αναπνοής 4-7-8:

  • Αφήστε τα χείλη σας να χωρίσουν ελαφρώς και κάνετε έναν ήχο που ακούτε όταν εκπνέετε από το στόμα
  • Αμέσως κλείστε τα χείλη σας και εισπνεύστε σιωπηλά, μέσα από τη μύτη σας. Μετρήστε ως το 4
  • Στη συνέχεια κρατήστε την αναπνοή σας για 7 δευτερόλεπτα
  • Μετά εκπνέετε (με έναν ήρεμο ήχο ολίσθησης) για 8 δευτερόλεπτα
  • Προσπαθήστε να εφαρμόσετε όλα τα βήματα

Ολοκληρώστε αυτόν τον κύκλο για 4 αναπνοές. Αφήστε το σώμα σας να κοιμηθεί.

 

Προοδευτική χαλάρωση των μυών για εύκολο ύπνο

Η προοδευτική μυϊκή χαλάρωση, γνωστή και ως βαθιά χαλάρωση των μυών, σας βοηθά να χαλαρώσετε και να κοιμηθείτε πολύ πιο εύκολα και άνετα.

Η προσπάθεια είναι να χαλαρώσετε τους μύες και να αποβάλλετε όλη την ένταση της ημέρας από πάνω σας. Αυτή η κίνηση προωθεί την ηρεμία σε όλο το σώμα σας. Είναι ένα τέχνασμα και μια τακτική για την αυπνία.

 

Τεχνικές για χαλάρωση πριν τον ύπνο:

  • Ανυψώστε τα φρύδια σας όσο το δυνατόν ψηλότερα για 5 δευτερόλεπτα
  • Χαλαρώστε τους μυς σας αμέσως και νιώστε την πτώση της έντασης – περιμένετε για 10 δευτερόλεπτα
  • Χαμογελάστε ευρέως για να δημιουργήσετε ένταση στα μάγουλά σας. Κρατήστε εκεί για 5 δευτερόλεπτα και έπειτα χαλαρώστε.
  • Παύση για 10 δευτερόλεπτα
  • Κλείστε τα μάτια σας – διατηρήστε για 5 δευτερόλεπτα
  • Παύση 10 δευτερόλεπτα
  • Γυρίστε το κεφάλι σας ελαφρώς προς τα πίσω, ώστε να βλέπετε την οροφή του δωματίου σας – κρατήστε εκεί για 5 δευτερόλεπτα. Χαλαρώστε καθώς ο λαιμός σας βυθίζεται πίσω στο μαξιλάρι.
  • Παύση 10 δευτερολέπτων
  • Συνεχίστε να κινείστε προς τα κάτω στο υπόλοιπο σώμα, από το τρικέφαλο στο στήθος και από τους μηρούς μέχρι τα πόδια.

Αφήστε τον εαυτό σας να κοιμηθεί – αν ακόμα δε μπορείτε τεντώστε τα πόδια σας χαλαρώνοντας και το υπόλοιπο σώμα.

 

Πως να κοιμηθείτε σε 120 δευτερόλεπτα

Αν όλοι οι παραπάνω τρόποι εξακολουθούν να μην λειτουργούν και η αυπνία σας συνεχίζει, τότε πρέπει να δοκιμάσετε την παρακάτω, τελευταία τεχνική!

 

Πείτε στον εαυτό σας να μείνετε ξύπνιοι

Αυτή η τεχνική για την αυπνία ονομάζεται παράδοξη πρόθεση και έρχεται σε αντιδιαστολή με αυτό που θέλετε πραγματικά να κάνετε(να κοιμηθείτε).

Έρευνες έχουν βρει ότι οι άνθρωποι που ασκούν παράδοξη πρόθεση έχουν κοιμηθεί ταχύτερα από εκείνους που δεν το έκαναν.

Εάν συχνά ταλαιπωρήστε από αυπνία και προσπαθείτε με τις ώρες να κοιμηθείτε, αυτή η μέθοδος είναι αρκετά αποτελεσματική και διαφέρει από τις υπόλοιπες.

Δοκιμάστε όλες τις τεχνικές για την αυπνία και σίγουρα θα βρείτε κάποια που θα σας βοηθήσει να κοιμηθείτε εύκολα και γρήγορα!

Μπορεί να σας ενδιαφέρουν επίσης:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *