8 χρήσιμες συμβουλές για να αποφύγετε την ηλίαση

184
ηλιαση

8 χρήσιμες συμβουλές για να αποφύγετε την ηλίαση

Το καλοκαίρι έφτασε τελικά, φέρνοντας τον ήλιο, τη ζέστη και φυσικά την παραλία και τις υπαίθριες δραστηριότητες.

Αλλά μην ξεχνάτε ότι η έκθεση στη θερμότητα μπορεί να έχει και αρνητικές συνέπειες.

Ακολουθήστε τις συμβουλές μας για να αποφύγετε την ηλίαση ενώ απολαμβάνετε όλα όσα έχει να μας προσφέρει το καλοκαίρι!

 

  1. Περιορίστε την έκθεση σας στη θερμότητα και τον ήλιο

Όταν έχει καύσωνα, μείνετε μακριά από τον ήλιο και τη θερμότητα ιδιαίτερα τις πιο ζεστές ώρες της μέρας 11 π.μ. έως 5 μ.μ. Βρείτε δροσερούς ή κλιματιζόμενους χώρους όπως εμπορικά κέντρα, κινηματογράφους ή σκιερά πάρκα.

Αν είστε στην παραλία αυτές τις ώρες κάντε συχνές βουτιές στη θάλασσα, φορέστε το αντιηλιακό σας, πιείτε πολύ νερό και μην κάνετε ηλιοθεραπεία αλλά μείνετε προστατευμένοι κάτω από την ομπρέλα σας.

 

  1. Μείνετε ενυδατωμένοι

Πίνετε περίπου δύο λίτρα υγρών την ημέρα. Επιλέξτε νερό ή χυμούς φρούτων και αποφύγετε το αλκοόλ και τα ποτά που περιέχουν καφεΐνη, επειδή αυξάνουν τον κίνδυνο αφυδάτωσης.

Αν εκτίθεστε στον ήλιο αυξήστε την ποσότητα υγρών που καταναλώνετε.

 

  1. Ντυθείτε κατάλληλα

Φορέστε ανοιχτόχρωμα, άνετα και ελαφριά ρούχα (για παράδειγμα από βαμβάκι ή λινό) που αφήνουν τον αέρα να κυκλοφορεί γύρω από το σώμα σας.

Επίσης, να θυμάστε πάντα να προστατεύετε το κεφάλι σας φορώντας ένα καπέλο, γυαλιά ηλίου και αντιηλιακό στα μέρη του σώματος σας που είναι εκτεθειμένα στον ήλιο.

 

  1. Κρατήστε το σπίτι σας δροσερό

Αφήστε τα παράθυρά σας ανοιχτά το βράδυ για να αφήσετε το φρέσκο ​​αέρα να μπαίνει στο σπίτι ενώ κοιμάστε. Κατά τη διάρκεια της μέρας έχετε κλειστές τις κουρτίνες για να κρατήσετε έξω τη θερμότητα.

Προσέχετε πάντα να έχετε κλειστές τις σίτες στο σπίτι σας για να αποφύγετε τα κουνούπια και τα έντομα.

Χρησιμοποιήστε ανεμιστήρα για να διατηρήσετε τον αέρα που κυκλοφορεί και εάν μπορείτε, ενεργοποιήστε το κλιματιστικό.

 

  1. Μην υπερ-χρησιμοποιείτε το σώμα σας

Αποφύγετε την έντονη άσκηση όταν οι θερμοκρασίες είναι υψηλές. Επίσης, περιορίστε τη σωματική σας άσκηση στις πιο ζεστές ώρες της ημέρας όπως και διάφορες δουλειές του σπιτιού.

Εάν δεν μπορείτε να το αποφύγετε, πίνετε πολύ νερό για να αποφύγετε την αφυδάτωση.

 

  1. Δώστε ιδιαίτερη προσοχή στους ανθρώπους που βρίσκονται σε κίνδυνο

Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι είναι πιο επιρρεπείς στη θερμότητα και τη ζέστη καθώς το σώμα τους δεν μπορεί να διαχειριστεί τις διακυμάνσεις της θερμοκρασίας με τον ίδιο τρόπο.

Δώστε τους κάτι να πίνουν συχνά και κρατήστε τους σε δροσερό μέρος.

Ορισμένα προβλήματα υγείας, όπως η παχυσαρκία, η υπέρταση, ο αλκοολισμός, οι ψυχικές ασθένειες και η χρόνια αποφρακτική πνευμονοπάθεια κάνουν τους ανθρώπους πιο ευάλωτους στη θερμότητα και απαιτούν ιδιαίτερη προσοχή.

 

  1. Προσέξτε ιδιαίτερα με το μωρό σας

Σε αντίθεση με τους ενήλικες, είναι δύσκολο για τα μωρά να ρυθμίσουν τη θερμοκρασία του σώματος τους.

Οποιαδήποτε εξωτερική αύξηση της θερμοκρασίας μπορεί να αποτελέσει πραγματική απειλή γι ‘αυτά, κάνοντας επιτακτική την προσεκτική παρακολούθηση τους καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας.

Σε νεαρά βρέφη μπορείτε να υποψιαστείτε την ηλίαση εάν δεν βγάζουν δάκρυα όταν κλαίνε, εάν το στόμα τους είναι ξηρό, εάν το μαλακό σημείο στο κεφάλι τους είναι ελαφρώς βυθισμένο ή εάν δεν βρέξουν την πάνα τους για περισσότερο από 8 ώρες.

Μην εκθέτετε ποτέ μωρά στον ήλιο ή σε θερμότητα για μεγάλο χρονικό διάστημα. Επίσης φροντίστε να μην αφήσετε το παιδί σας μόνο του σε ένα αυτοκίνητο που είναι σταθμευμένο στον ήλιο.

 

  1. Να γνωρίζετε τις φαρμακευτικές αντιδράσεις

Ορισμένα φάρμακα μπορούν επίσης να αυξήσουν τον κίνδυνο για ορισμένες παρενέργειες αν συνδυαστούν με έκθεση στον ήλιο ή τη θερμότητα.

Στην πραγματικότητα, κάποια φάρμακα εμποδίζουν τη διαδικασία της εφίδρωσης και ευνοούν την κατακράτηση υγρών, διακόπτοντας έτσι την ικανότητα του σώματος να ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σε ένα κύμα καύσωνα.

Μιλήστε με το φαρμακοποιό σας για να μάθετε εάν το φάρμακό σας αυξάνει τους κινδύνους να πάθετε ηλίαση.

Ορισμένα προϊόντα ή αλλαγές στον τρόπο ζωής σας μπορεί να μην σας ταιριάζουν. Συμβουλευτείτε το γιατρό σας ιδιαίτερα αν έχετε στην οικογένεια σας άτομα που ανήκουν στις ομάδες υψηλού κινδύνου όπως υπερήλικους, ασθενείς και μωρά .