Πως θα φτιάξεις κορμί μέχρι το καλοκαίρι!

adynatisma mexri to kalokairi

Πως θα φτιάξεις κορμί μέχρι το καλοκαίρι!

Αν η περίοδος της καραντίνας ή του χειμώνα γενικότερα σας γέμισε με παραπανίσια κιλά, τότε τώρα είναι η ιδανική εποχή για να ξεκινήσετε να τα χάνετε!

Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και αρκετοί έχουν ήδη ξεκινήσει τις εξορμήσεις στην παραλία.

Πως όμως θα μπορέσετε να χάσετε εύκολα και γρήγορα τα κιλά που θέλετε, μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα; Υπάρχει θαυματουργή και ασφαλή λύση;

Το σίγουρο είναι ότι μπορείτε άνετα να χάσετε 8-12 κιλά μέσα σε 1 μήνα, με λίγη προσπάθεια, πίστη στο στόχο σας και με τα κατάλληλα συμπληρώματα που θα σας βοηθήσουν να μην πεινάτε.

Πάμε να δούμε όμως αναλυτικά τι επιλογές έχετε και πως μπορείτε άμεσα να χάσετε 8-12 μέχρι το καλοκαίρι!

Κετογονική δίαιτα – KETO

Η κετογονική διατροφή προσφέρει πολλά οφέλη στην υγεία και όχι μόνο άμεσο χάσιμο βάρους.

Με την κέτο, μπορείτε να χάσετε βάρος και λίπος πολύ εύκολα και γρήγορα, καθώς η διατροφή «αλλάζει» το καύσιμο του οργανισμού και αντί να καίτε γλυκόζη από τους υδατάνθρακες, καίτε λίπος!

Για είστε σε κέτωση, θα πρέπει να καταναλώνετε 20 έως το πολύ 50 γραμμάρια υδατανθράκων την ημέρα. Οποιαδήποτε παραπάνω ποσότητα θα σας βγάλει από την κέτωση και θα καίτε υδατάνθρακες.

Ξεκινήστε μειώνοντας τους υδατάνθρακες σε 50 γραμμάρια και μετά από 1 μήνα, περιορίζετε σε 20 γραμμάρια ημερησίως.

Τι μπορείτε να τρώτε σε μια κετογονική διατροφή;

Κρέας, λαχανικά, ψάρια, πουλερικά και γενικά οτιδήποτε που δεν περιέχει ζάχαρη, αλεύρι, άμυλο, κ.ο.κ.

Σε ό,τι αφορά τα φρούτα, μπορείτε να καταναλώνετε μόνο φράουλες και berries, σε μικρές ποσότητες.

Αν ακολουθείτε μια κετογονική διατροφή, θα χρειαστεί να προμηθευτείτε και τις απαραίτητες βιταμίνες Keto Guru. Οι συγκεκριμένες πολυβιταμίνες θα σας βοηθήσουν να πετύχετε μεγαλύτερη κέτωση και να πετύχετε πολύ γρηγορότερα τους στόχους σας στο αδυνάτισμα.

Σε μια κετογονική διατροφή μπορείτε να χάσετε έως και 12 κιλά τον πρώτο μήνα, με παραπάνω από τα 8 να είναι λίπος!

Low carb διατροφή

Η διατροφή χαμηλών υδατανθράκων μοιάζει πολύ με την κετογονική, αλλά μπορούμε να καταναλώσουμε λίγους περισσότερους υδατάνθρακες, έως το όριο των 80-100 γραμμαρίων.

Δεν προτείνεται αν θέλουμε να χάσουμε αρκετά κιλά – μπορούμε όμως να την κάνουμε τρόπο ζωής για να κρατήσουμε τα κιλά που χάσαμε από την κετογονική.

Αν ακολουθείτε μια διατροφή χαμηλών υδατανθράκων, θα πρέπει να παίρνετε το συμπλήρωμα Chocolate Slim που βοηθάει στη μείωση των κιλών και περιορίζει την πείνα μέσω αύξησης του κορεσμού.

Διαλειμματική διατροφή

Η διαλειμματική διατροφή επιτρέπει να καταναλώσετε τις τροφές σας εντός ενός χρονικού ορίου 8 ωρών και τις υπόλοιπες 16 ώρες απαγορεύεται κάθε τροφή εκτός νερού, καφέ και τσάι (χωρίς ζάχαρη ή άλλα πρόσθετα).

Η διαλλειματική διατροφή βοηθάει την αύξηση του μεταβολισμού και την καύση λίπους. Προτείνεται να συνδυάζεται μαζί με την κετογονική διατροφή για μέγιστα αποτελέσματα.

Κατά τη διαδικασία της διαλειμματικής διατροφής, μπορείτε να καταναλώνετε τις σταγόνες Harmonica που βοηθάνε την αύξηση στην αύξηση του μεταβολισμού αλλά και την καύση λίπους.

Άσκηση κατά τη διάρκεια της δίαιτας

Κάθε πρόγραμμα διατροφής για να είναι επιτυχημένο, θα πρέπει να συνδυάζεται με το αντίστοιχο πρόγραμμα άσκησης.

Δώστε προτεραιότητα στην αερόβια γυμναστική όπως τρέξιμο, κωπηλατικό, ελλειπτικό ή ποδήλατο. Κατά προτίμηση κάντε 3-4 φορές την εβδομάδα αερόβιο πρόγραμμα και αν μπορείτε 1-2 φορές πρόγραμμα με αντιστάσεις και βάρη.

Ακόμα και ένας μισάωρος περίπατος με υψηλό βήμα, θα σας βοηθήσει να πετύχετε πιο γρήγορα και εύκολα τους στόχους αδυνατίσματος που έχετε ορίσει!

Μην ξεχνάτε πως τα συμπληρώματα Chocolate SlimHarmonica θα σας βοηθήσουν να φτάσετε πιο γρήγορα στο στόχο σας και να χάσετε άμεσα και πριν το καλοκαίρι τα περιττά σας κιλά!